Wednesday, October 3, 2007

penat yg berbaloi..huhu~

alhamdulillah sume yg dirancng b4 dis berjln dgn lancar..AGM PRS kali ke-8..setelah macam2 yg aku lalui..di down kn oleh kwn2 sendiri.,org yg sepatutnye support aku..org kutuk2..tp alhamdulillah,ade jugak kwn2 yg mmg kwn sejati still dgn aku,bg support,.betape susahnye klu nk lalui sendiri,,terima kasih pada kwn2 yg sgt memahami dan sentiase di sisi aku..klu ikut kn aku mmg dah tak mampu nk lalui sume nie..mcm2 masalh yg dtg..tp aku dah buktikn pada org2 yg kutuk2 aku tuh,aku dah berjaya tunai kn tanggungjawab aku sebagai KP..betapa susahnye nk memuaskn hati sume org..tp aku tak mampu nk wat sume org puas hati,ikut ape yg diorg nak..huhu..terima kasih pd kwn2 yg sentiase support aku,ade disisi aku time aku perlukn support dr korang..i really appreciate it!..

1 comment:

Home Theater said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Theater, I hope you enjoy. The address is http://home-theater-brasil.blogspot.com. A hug.