Wednesday, July 16, 2008

kecipak kecipung...

tdi aku gi mkn lah kan ngn sape lagi ngn beshhhpren aku si KUPAH tuh ngn bf die kt upten..hihi..gler havoc upten(tmpat mkn kt uniten) 2 mlm nie..huhu..sbb nye ade bukak booth2 tuk kelab..yelah sbb bdk2 junior bru masuk kn..nk promote2 kelab2 kt uniten nie..tdi gler lah bdk2 astena berkecipak kecipung..alaa lgu yg noraniza idris menyanyi tuh..bdk2 astena menari lah kate kelab seni gituu..pastu diorg menari plak lagu makhluk tuhan paling seksi..nih paling xtahan,dgr tajuk lgu je pun dah leh agak kn cne tarian tuh..yg paling sakan tgk bdk2 laki lah..masing2 kemain suke lagi..terjojol bijik mate syok sgt..huhu..tpi pape pun best lah tdi kt upten..meriah sgler..xpenah semeriah tuh kecuali time pilihnraye lah kn..alaa aku xamek gmbr lah cmne diorg berkecipak kecipung,,syok woooooo!!tetibe aku dgr sore2 bdk2 laki blakang aku "one more one more plisss"!!!biase lah lelaki..enuff

No comments: