Sunday, October 26, 2008

gembire hati ini~

hepy deepavali pada sape2 yg menyambutnye hari nie!!heheee..aku ni skang kt umah aku kt seremban.heee..esok bru blik uniten.supposely aku blik hari nie,tapi paarents kate balik esok jee lah..hehehehe..diorg xpuas nk mnje2 lagi kat aku kot =p..ahaha..
n smlm hariiii yg buat aku cuak,gementar n happyyyy..ahahaha..mengade je kan..bgun2 pagi2 settle itu itu..memasak sumeee..menu smlm nasi ayam,caremel koktail,triffle buah -buahan,brownies,air cendol sagu mata ikan,buah tembikai.wuu..bnyak nye..hehehe..sbb family cyg dtg beraye kat umah aku..ehehhehe..apehal ntah tetibeee je cuak2 ayam kan..whahaha..cyg,sy tauu awk gelak kn sy kan smlm dlm hati..hhahaa..tlg yer smlm sy sgt bersopan santun kerane telah di warning oleh nenek..hehehe..
so smlm xleh nk bwk family cyg gi umah aku,coz sbb skang nie dapur umah tgh renovate..dlm rumah pun huru hara sgtt..kotorr dan berlumpur.mybe akan siap on the middle of november.
heeeee...
smlm duk bincg2 discuss..and dah tetap kan tarikh..ehehehe..yippieee..erm.insyallah..klu ade jodoh majlis tuh akan berlangsung..=)
tarikhnye..nnti aku akan bagi tahu lahh..bile dah dekat2 nnti..ehehe..malu lah i.xnk lah heboh2 sgtt kan...
tggu lah nnti eh..mybe aku akan jmput org2 yg close ngn aku jerr..tggu lah my invitation nnti..=)
to my cyg n his familyy..thanxxxx sgt2..kain n tdung yg family awk bgi tuhh cantik sgt n so purplee.i likeeee..n that's my feveret kaler..n for the gold ring i luv it!
sooo cuak okehh smlm time bgi cincin tuh.ahahaha..parkinson sekojap den..
to my cyg..berdoa lah supaye ape yg kite rancg selame ni akan dimakbul kan allah dan insyallah,klu jodoh kite pnjg kite dpt hdup bersame nnti..insyallah.~amin







NotaDisini:jiwang sket eh entry hari ini.wahaha..soke hati aku lah~lalalala

2 comments:

airisha said...

waaaahhh...seronoknye dh tetap tarikh...tahniah2 sape yg jadi weeding planer ko eh??? Cik Jah ke...ak nk jd pengapit!!!! x nk pegang bunge manga!!!! xnk2 weeding list dh ciap ke??? hehehe letak name ak besa2 tau!!!! ak ngan eza nye name penting...kah3...dh nk kawin dh kawan ak...insyaallah klau ade jodoh kan2...kitorg doa kan je la ko kekal eh...

sweetlavender86 said...

heheh..i dah ade wedding list ;)..ooopsss..xde lahh..xkesah xyah nk ade wedding2 list nie ke ape..tgguuu time dah nk KAWEN nnti bru lahh nk lotak wedding list ke ape kt BLOG..hihi..insyallah.doa kan aku eh!ko n eza aku pasti xkan lupeeee..hiks..insyallah..comolot sket.muax!