Monday, December 29, 2008

my big day

alhamdulillah settle dah majlis pertunangan aku..hehe..211208..soryyy kwn2 lmbt update..heeeee..tenet agak hampeh sket..

time mjlis prtunangan aku hari tuh punye lahh cuak n maluuu aku .huhu..segann okeh org dtg sume nk tgk..malu i.ahaha..sile jgn menyampah ;p..pihak lelaki dlm kul1 lebih.b4 tuh tghari umah aku ade wat kenduri doa selamat sket..tenkiu tuk kwn2 yg dtg smlm..heeee..exspecially thanx to my bestttttprensss shaa..sanggup tlg aku mcm2 kt umah,hehee..kesian ko kan hari isnin tuh dah kene gi keje tapi aku cuti.hahahah..kwn2 uniten pun ramai yg dtg.thanx jugak to ezaa yg soo purpleeee(mesti ko org paling hepy kan),mel,yana,fina,alia,kak diana,kak liza n abg2..ramai plak aku nk list kt sini.n to my ex school-mate thanx korangg.heeee..jiha n dian pun dtg tapi kejap jee..mmg nk kene blasah ngn aku nie.hehehe..aku n cyg ikat mybe dlm 6 month jek.insyallah klu di panjg kan jodoh mybe bln 6 thn depan..heeee..cm xcaye dah jdi tunang org.heee..teringat dolu2 zaman baru kenal2..ehhehe..dah 4 thun berlalu rupenye.mcm2 dugaan n cabaran yg ade.harap2 biar lah jodoh kami pnjg..parents cyg pun xnak kitorg ikat lame2 sgt..klu boleh 6 bln jek.sbb org kate bile bertunang nie bnyak dugaan.ayah pun ade ckp mcm tuh,n ade pesan kat aku...gambr2 tunang aku akan update later keh.sbb xamek lagi kat abg boss..heheee..n tenkiuuuuuu sgtt kat abg bos and pmbntu diee shahmie.heeee..siap tapau kan lauk masak lomak daging nangka lagii.hehehee

No comments: