Saturday, March 28, 2009

semalam dan semalam










sungguh lame aku xmengkarok kan diri.wuahahahaa..smlm hari jmaat opis aku smpai kul5 jek,then bdk2 opis aku terus decide ajak gi karok.heheh..so yg join pun aku,faiz,achik n kak wany.tapi kak wany secoet jekk join sbb ayah die dah dtg ajak balik.ehehe.cm bdk sek plak aku rase.hihi.then tinggal lah kiotrg bertiga.aku mmg rapat ngn faiz n achik.wlpun diorg nie lagi tua dri aku tapi perangai diorg mmg cm kanak2 spastik lah..hehe..cm budak2 jek.padahal si achik tuh dah jadi mak budak,tapi die the very hot mama,wuhuuu.ehehe..actually yg faiz tuh pmpuan okeh.mesti korang igt die lelaki kan.name die faizah tapi pnggil faiz.bdk2 opis aku mulut masing2 mulut speaker..ahaha..tapi mmg best.aku xpenah cite lagi kan pasal diorg.hehe..nnti lah ek aku cite.heh nie aku nk glemer kan muke2 korang.tgk lah gmbr bdk2 opis aku.tataa~ ::me-faiz-achik::

:: b4 krismas dinner::



:: krismas dinner at hotel summit::


No comments: