Sunday, December 13, 2009

shop-ink-!!

semalam gi sunway pyramid ngn hubby hajat nk survey2 brg baby.pegi dlm kul4ptg sbb pagi tuh wat sesi gotong royong mengemas rumah.lame gile xkemas since pegi langkawi tempoh hari.umah pun dah gileee berhabuk..sampai sunway smlm pun dah kul5 lebey biase lah jalan jem..skang nie dah lah tgh musim sale aishhh mmg meningkat kan napsuuu aku nk shopping jek.then lalu lah depan kedai akemi.tetibe ade tulis sale n time tuh tgh happy hour.aku tgk cadar2 sume lawaa2..erm lame xbeli cadar baru..carik bed sheet yg ade skali ngn quil cover skali nyah murahh gileee yg queen size set quilt cover+2 pillow case baru rm69.90 tgk corak pun cantikkkk teruss aku rembat.kali nie beli kaler merahh menyala baru lah romantik time nk tidoo nnti =p.hahaha..mmg laki aku sukee lahh kaler tuh..then baru lah gi tgk kedai2 brg baby.mcm xbnyak sgt je kedai brg baby kt sane kat the curve lagi bnyak n best.so smlm beli sikit jek yg penting2 tapi tuh pun xbeli abes lagi..ermm..mcm bnyak lagi jekk xbeli..nk sumee skali guss mmg pokai lah den.so beli sikit2.brg2 baby mmg mahal.tuh amek 4-5 brg dah 200 terbang..benda yg besar2 blum beli lagi..maybe next month.okeh aku mmg dah xlrtt nk jalan shopping2..kaki dah mule start membesar.smlm pun asyik2 berhenti rehat.sakit woo kaki.cmne ble dah 9 bulan nnti???next month dah kene beli sandle baru sbb sandle skang nie dah xmampu nk tanggung berat aku kot.hahah..okeh skang berat aku dahh 64kg..+_+..wuwuwu..sgt berat.beli brand scholl aku rase worth it.tapi sale die dah lepas..erm..pastu smlm dengan rase kasih sygnye aku blanje laki aku beli t-shirt kat PDI n aku pun rembat jugak..sbb sale kan.haha..2 helai baru 50 hengget jek.ok lah tuh..mukee hepi semacam..ahaha..tak larat xlrt ak pun kul10 gak lah sampai umah ;p..hehhee...

No comments: