Monday, January 4, 2010

hari kahwin mereka ♥

weekend baru nie,bizi menghadiri majlis kawen.hari sabtu je ade 2 wedding kat seremban.nasib baik dekat2 jee.hari sabtu gi wedding kwn sekolah rendah aku wan nur sabrina,then gi wedding kazen pulak.nasib baik umah diorg dekat2 je.jalan kaki pun sampai =).ptg tuh balik shah alam,tapi sempat lagi singgah sunway pyramid ^_^.alang2 tuh dah sampai sane sempat lah aku singgah kat kedai MAC beli compact powder aku yg dah abes tuh..pokai lagi +_+..xpe janji puas.hehe..

oh esok nye pulak gi attend wedding ayu n thareq!ayu sungguhh cantikkk okeh!sempat jugak lah jumpe bdk2 Uniten yg lain.yg dah lame xjmpe.diorg pun dengan terkejutnyee tengok perot aku yg semakin memboyot nie.huahuahuaa ^_^~ok malas nk type lagi.tgk je lah gmbr.tata~

♥wedding niena♥



♥wedding abg fizam♥

♥wedding ayu & thareq♥

1 comment:

lyana said...

woah!!! cntiknye ayu~

ko pun cntik pe..zura!!! aku tak sabo nk sambut baby ko ni..isk2 nnt dh nk kuar..calling2 aku..aku nk tgk~