Monday, April 5, 2010

i miss u daddy!

hari nie sy berjauhan dari en.hubby..skang sy menghabis kan sisa2 berpntg kat seremban.(ceh cm sisa2 hidup plak)..aku balik ke srmban hari sbtu lepas..pagi tdi en.hubby terus pegi ke tmpat kerja dri srmban.nasib baik opis die kt shah alam je.so xde lah jauh sgt.(aku je yg kate xjauh)aha.bru separuh hari berjauhan dri die,aku dah rase rindu.adoii cmne niee..sejak jadi suami isteri xpenah lagi berjauhan.nie bru 1st time..hehe.klu korang nk kate aku ni mengade ke manje ke..sukati lah.ado den kesah.aha.mmg org lain dah biase,tapi aku xpenah lagi.skang nie pun asyik terbayang2 je muke die..nasib baik adam ade.pengubat rindu dihati..tapi kdg2 best jugak bile berjauhan..bleh la rase rindu and excited sgt nk jmpe.sejak kawem lame dah xmaen2 sms,morning la gud nite la..hehe..sbb dah hari2 depan mate.ckp terus je la.
erm..aku siap suh laki aku blik semban 3hari skali.tapi mcm kesian lah pulak,susah kan die.mesti die penat.xpe lah,mummy xnak pakse daddy.kesian kt daddy.mesti penat nk berulang dri srmban-shah alam hari2..ptg tdi en.hubby call.tapi yg 1st die tanye pasal adam.ceh..dah xtnaye psl bini die.xpe lah.dah ade anak kene lah tanye anak dulu..+_+..mlm nie sy tido berdua je dgn adam.nasib baik ada adam pengganti en.hubby..untuk en.hubby sy nk bgi tau:




MUMMY RINDU DADDY!!

No comments: