Thursday, March 17, 2011

Hello Pengantin Baru!


Selamat Pengantin Baru
buat Pakcu n pasangannya Faizah.semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.gmbr mase reception nnti aku upload yep.nk kumpol kn dulu sume.dah la tenet lembab giless skang. gambar2 kt bwh ni aku curik dri abg bos punye fb.muahaha.abg bos bukan officially photographer die.abg bos saje je dtg amek gmbr sbb dah kenal dah family aku.so ajak die dtg skali.terer gile skang abg bos amek gmbr.angle pun cantik.senang klu nk berurusan ngn die.so i recommendkn klu sape2 nk amek die jdi photographer.;)



.cantikss sgt.
my uncle.xde la tua sgt pon ;p

sweet

Majlis Akad Nikah

11 Mac 2011

Masjid,area Gombak..hehe

2 comments:

ChubbyMe said...

babe,...hang nyer wedding dulu pun amik abg bos gak kan? dah makin popular nih, abg bos demand harga tak? hehehe

sweetlavender86 said...

a'ah.mase tu die baru lagi.so gmbr kawen aku xde la hebat sgt.muahahaah.tapi best la sbb die sporting senang la nk berurusan ngan die.skang ni dah cantik2die amek n edit..die punye gadget pun dah hebat2.skali snap je dah cntik.amek la die nnti,harge mesti bleh nego,kire harge kwn2 la kot.heee.tensen aku die amek gmbr cntik skang. ;p