Friday, April 17, 2009

gembire dan tersenyum

yappaa!yappaaaa..hari nie aku hepy gilerssss.hehehe..akhirnyeee berakhir jugak penantian aku..nak tau sbb ape.hari nie aku kene present final year projek aku.nasib baik everthing is okey.and aku pass!!ahahahaa..hepy sgt.aku punye lah risau b4 dis smpai kdg2 rase nk muntah cuak punye pasal takot fail.huhu.klu lah fail n kene present tahun depan alamat nye mmg smpai aku dah beranak lah bru aku konvo.huhu..alhamdulillah.syukur sgt2 dah lepas dah satu beban.hehehe..and thanx sgt2 kat tunang aku.sbb sangguppp teman aku smggu b4 present tuk settle projek n die oun bnyak bagi idea kat aku.thanx sygg sbb awk slalu ade ngn sy...!teman sy,sentiase ade ngn sy.sy sedey bile awk ckp awk xboleh tgk sy susah.huhuhu...thanx bnyk bagi support kt saye...untuk mak n ayah ni hadiah buat kamu.ehehe..mak kate hari nie die hepii sgt 1st sbb aku pass present final project,2nd sbb adik aku dpt masuk mtrix.ehehehe..congratz bang yan!erm..tapi thesis kene hntr mggu depan.erk!cepatnye...so xleh enjoy katak lagi!not dis time..
sha jum mabuk2!ahahaha..

tgh present.gelabah

After present.giler hepy muke


1 comment:

lyana said...

alhamdulillah zura...

zura!!!!!!!!!!! tahniah sgt2!!!!!

tahniah sbb dh berpulun2 mengerah tenaga dan usaha selama ni..

dan tak sabar nk menantikan hari istimewa kau nnt..mungkin ini dikatakan tuah perkahwinan..huhuhu

congrats to you zura..wish u all the best..rindu kamu =)