Sunday, April 26, 2009

sis diana,congratz!!

congratulations to my sis!kak diana for ur engagement..hehe n abg zul aka zulbir.ahaha..
kak diana sgt cantikk n sweet ok smlm!yup.smlm engagement diorg kat kuantan.then smlm gi sane naik satu kete ngn abg bos,abg nas..ooopss..kak azeemah n kak eyna..tgk lah tentatif nie eh.mls nk mengarang ayat.aha.

6.30 a.m - abg bos n tunang aku dtg amek aku

7.00-8.30 - stuck kt ptronas sbb atm kad abg bos kene telan plak kt atm.pueh abg bos tunggu
9.00-9.30 - amek kak eyna then kak azeemah.
10.45 - singgah RnR breakfast jap.lapo.
11.45 -smpai kuantan.abg bos bwk kete cm org meroyan hahh.gilee bwk 160.smpai terhantuk lah pale aku sbb die langgar ape ntah.huhu
12.00 -smpai umah kak diana.kak eyna jdi mak andam make up kan kak diana.hehe
1.00 -lepak2 amek gmbr n mkn2.
3.00 -aku n tunang aku ikut andok ngn kak kazie gi carrefour beli brg nk masak mkn mlm.
4.30 -relex2 umah baru andok,n tlg2 kak kazie siap2 brg nk msk mlm nnti
6.00 -kuar gi pantai teluk cmpedak,jmpe abg bos,kak diana,dayah,kak eyna n kak azeemah.then photoshoot kt pantai.eheh..
9.00 -smpai umah andok.teruss gi masak2
10.00 -mkn then lepak tgk tv sume
11.30 -bru gerak balik.abg bos target smpai KL kul12.30.gilo apo.die bwk kete lalu highway karak cm org meroyan lagi.ahaha
2.00a.m - baru aku smpai umah.bapakkk ngntuk aku.




tunang aku kate tetibe die rase mcm lame jeee die hidup smlm sbb awal2 pagi dah bagun smpai umah plak dah menjelang subuh.aha~
pic tunang kak diana aku upload later lah ek.xamek lgi dri camera abg bossssssssssss san.;p

No comments: