Wednesday, May 27, 2009

dugaan~dugaan~

dugaan,inikah dugaan untuk ku...
ianya xseindah mimpi,
hanya lah igauan ngeri...

haa..lagu ni mmg sesuai untuk aku time2 cmni .huhu..
lagi seminggu nak naik pelamin aku bleh plak kene demam campak!!dammit!dammit!
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..nape skang bru ko nk kuar.nape bkn duluuuuuuuu.
patut lah aku dah demam smggu xbaek2.pelik aku.sob.sob.sob =(
bgun2 jee pagi tdi dah siap2 nk gi keje tetibe aku terperasan sesuatu yg pelik kt tngn aku.ada bintik2 merah,aku check part lain kt bdn aku pun same.udah!mmg aku kene cmpak.huhu..gelabah aku,cmne nie next week nk sanding,huhuhu,terus call mak.mak kate klu bleh balik hari ni jugak seremban,g bwk balik berubat.mak kate insyallah menjelang aku kawen next week hilang lah.mak cube meyakin kan aku.huaaaaaaaaaa.harap2 sembuh lah sebelum aku kawen next week.=(

2 comments:

Unknown said...

alololo...ciannyeee!
Insyallah kak zihan doa, zura cepat sembuh k!

Selamat Pengantin Baru!

lyana said...

zura, pls taking care your self oke..risau plak aku, kau demam ni..bykkan berehat n sentiasa berdoa pada Allah semoga smua berjalan dgn baik..

InsyaAllah aku akan hadir di hari bahagia kau nanti..

take care babe!