Tuesday, May 19, 2009

hanya untuk mu~

wohooooo..tinggal lagi 3 minggu jekkkk majlis kahwin aku.huhu..takottnyee..aku slalu jek terpikir,betul ke aku nak kawen dah nie.aku xpecaye.boleh je aku jadi isteri yang baek?boleh ke aku jadi isteri yg taat pada suami ku?boleh ke aku jadi mcm mak aku blik keje penat2 terus masak,kemas rumah tanpa bersungut?mampu kah aku.sume persoalan ni skang asyik berlegar dlm kotak fikiran aku..aku sentiasa berdoa semoga aku mampu lakukan semua itu,aku mampu jadi isteri yg baik,yang taat.insyallah..aku bkn lah manusia yg sempurna,tapi aku akan cube,.sentiasa belajar dan belajar..belajar dari pengalaman..aku harap die akan faham dan sentiasa beri peluang untuk aku jadi yg lebih baik,.insyallah.sayang,sy harap awk xkan sia2 kan hidup sy.jage lah saye dan didik lah saye kerna sy hanye lah perempuan biase yg lemah,insyallah kite same2 belajar untuk jadi suami isteri yg terbaik dan saling membantu.semoga kite dpt mengharungi susah senang same2 mcm mane zaman kite bercinta dulu..semoga hubungan kite diberkati dunia dan akhirat.amin~








NotaDisini:sory tetibe nak jiwang pulak.alalalalalaaaa~

No comments: