Monday, August 10, 2009

baju baru keee..!



yeeee tengokk lah.itu baju pregnant sy.haha.beli 3 helai jek.seluar xbeli lagi.seluar jeans aku main xmuat okeh.yg seluar jeans lame2 yg dah longgar2 tuh bleh lah pkai.ade satu seluar tuh aku xpkai lagi pun beli kat jb.xsempat nk pakai ketat okeh.huhu..kasut pun sy sudah beli.huhu.sungguh xcantik.nape lahh baju tuk maternity n kasut diorg xdesign cantik2??whyyyyy..
smlm gi jusco then gi moden mom,tgk hargeee baju2 die gulppp tertelan air liur aku tgk.huh!baju biase2 jek harge sampai beratus.takkn lah aku nk beli bnyak2 kan.pokai lah aku.so decide beli yg scarlet jekk kt jusco.harge pun murah n ok lah not bad.ok lah kan nk pakai 9 bulan jek.nnti nak kene beli lagi.sile ukur baju dibadan sendri.thanxx to daddy sbb beli kan mummy kasut.hehe..muax
klu nk beli baju kat moden mum to tuk raye ke or special occasion ke ok lah.design baju mmg sgt cantik.tapi cm xworth it lah aku nk beli bnyak2 kan.huhu.takpe nnti nk servey butik maternity yg lain.anyone ade idea?

No comments: