Wednesday, August 5, 2009

suamiku oh!suami ku!

hari nie si isteri menunggu suami tercintanye pulang dari kerja.hari nie suami tercinta die ade bnyak keje and balik lambt.huaaaaaa..si isteri dah siap masak dan sedang menunggu suami nye balik.tapi nape xblik2 lagi.huhu.nie kali pertama lepas kami jadi suami isteri laki aku balik lmbt sbb kerja.terpakse lah aku memberani kan diri.yep aku nie penakut.hihi.tapi aku berani kn jugak sbb pikir laki aku kuar keje nk carik rezeki tuk bini die n baby die yg dlm perut nie.hehe.dah lah skang selere makn aku makin bertambah.aghhhh tidakkk!!makin gemuk lah aku.hehehe..okeh.bilee lah laki aku nk balik niee.busannye sensorg kat umahhh~

1 comment:

ejImA said...

bgusss rr jd isteri mithali ni x pkr bkn2..pkr positif jekk..xpee mkn jekk kan tuk baby jugeee...cept nek n cept trun jugak nti :)