Sunday, December 26, 2010

Kenakalan si dia


tu tangga rumah aku,bukan saje2 nk tunjuk kn tangga yg serba kekosongan itu,haha tapi nk cite.baru ni mase aku tgh masak kt dapur tibe2 aku dgr suare comel2 jek ala2 tarzan tgh menjerit mintak tulun,rupe2 si budak kecik tuh dah memanjat tangga setengah jln ye.klu korang nmpak air freshner kt tangga tuh,haa smpai tu la die berjaya panjat.punye lah tinggi.bile dah pandai panjat tinggi cmtu tau pulak die takut.menjerit2 mintak tlg.aku pun pelik bile mase la die pndai pnjat tangga.before dis die mmg xberjaya.nk angkat kaki die naik pun xsmpai.tetibe success plak kan.adoii memang dah kene beli gate lah pasni.huhu..xbleh dah nk tinggalkn die kejap kt bwh.silap2 die ketuk pintu bilik kan "supriseee mummy!".risau betul lah klu terjatuh.lasaknye die skang.senyap2 jek die buat nakal.klu die nk buat sumthing tuh pndai tgk org dulu,kunun2 org tak nmpak la die tgh buat ape.nk kaver line la kunun.ceh mummy tau okeh! ;D

supriseeeee!!

ni lain plak kes,buat terjunan dari atas katil ke lantai.bukan terjun ke kolam.ntah macam mane di th duk guling2 main ngn bantal tetibe terover budget die terjatuh dri katil.aku mmg xsempat lah nk buat pape.huhu.kesian gile time nie tgk die.sakit tu.hidung die melecet.seminggu gak la nk sembuh.kesian tetap kesian tapi kelakar pun ade gak tgk rupe die.haha.KIUT!

4 comments:

kayzie said...

huhu..sama la cam si kecik Faris tuh..pantang nampak org nek tangga dia nak folo sekali..laju jek merangkak kalo nak wat bnd yg dia tau org tak kasi tu kan..haha..mmg kiut kalo tgk..bahaya2..ktorg pun nk bli gate tp asek tangguh jek..so jgn tggl diorg sorg2..umah pun hari2 wajib sapu dah skrg..kalo tak ad jek hasil kutipan si kecik tuh..sian adam jtuh smpai luka camtu..

sweetlavender86 said...

tuh lah,diorg ni mcm tau2 je kan kite xbgi die usik benda2 yg bahaya.siap usha2 dulu tgk line clear x nk buat nakal.risau plak takut jatuh ke ape.ni pun dah servey2 nk beli gate.xde org nk bagi adiah gate ke eh..hehehe.save budget sket.haha

Mashitah said...

iut,...bahaya nyer naik tangga,....tengah naik tuh,...semua benda nak explore.....mcm ada anak jer saya bercakap kan,..:P

suruh abg nas buat gate DIY,..hehehe

sweetlavender86 said...

tau xpe!tahu lak kn die takut bile dah naik tinggi.huhu.xpe2.ko kn ade ramai adik.hehehe.aku dah suh abg nas buat gate ala2 kampung.gune kayu jek.bru style.