Sunday, March 3, 2013

Pre-Order Trunki Bag now open! 2 march 2013- 8 march 2013!

Salam uolsss..lame tak update kann?hhihi..
     siapa tengah mencari Trunki bag?kalu pegi dekat kedai mesti nak pengsan kan tengok hargaaa yang mahal!.haha..i nak buat pre order.sapaaa nakk?angkat tangan cepat2!!heee


Pre order bukak start dari  2/3/13-8/3/13.


      dan barang akan available on 10 march.jadi 11 march dan 12 march tu sy dah boleh post ke customer..

       harga saya jual di fb LavendStyle sy rm160.FREE POSTAGE! tapi kat blog saya nak bagi special price yee..bagi pembaca blog saya dapat harga murah lagi.ehemm kalu nak tau boleh sms/whatsapp sy ye.bagi kata laluan tau atau password "speak without voice"..ha kerlas ko.siap ade kate laluan lagik.hahahah..betul.saya tak tipu.memang saya bg special price untuk pembaca blog saya ye ;)

sms/whatsapp 012-2254674
atau visit fb LavendStyle pun boleh.pm inbox sy tau..pastu ckp nak order n bg password "Speak Without Voice"

cepat2 tau order.oh kene byr deposit ye half price..atau nk byr habis pun boleh.limited stock tau.jom pilih mane yg korang berkenan.sesuai untuk travel.siap boleh duduk lagi sementara nk tunggu flight ke,bas ke,feri ke,kete ke..haha..xde la.,bdk2 bosan kann.atau merengek2..boleh diorg main2..mcm main beskal.sebab ade roda.good quality,tahan lasak dan cantik.berbaloi klu nk compared ngn harga di kedai..hehe..

Material: Plastic
Dimensions: W 21.5cm L 46cm H 31cm
Washing & Care: Wipe Clean Only




code:Brd_Yellow


code:Hry_Red

code:Frd_red

code:Txe_Pink


 code:Tpu-Orange

 code:Pnl purple

code:trk_pink



1 comment:

Unknown said...

Anyonyonggg Comelnyaaa Takut nanti Mami yg pakai instead of Hannahhhh Hehehe