Monday, August 25, 2008

jummm shopping kt nilai 3!!

heh..entry yg ni plakk..hari ahad keesokan hari nye pas kazen aku kawen..ayah aku ajak gi nilai 3 die nk beli rak kayu jati tuk letak tv umah kami tuh..rak lame tuh dah jadi cm hape dah..lame wooo pkai sejak aku sek rendah..ko byg kn umur aku skang dah 22 thn..huhu..abes lah rompong2 cermin rak lame tuh kiotrg tendang time kecik2 dulu..dah 2 kali dah ayah aku ganti kn cermin baru..ahahaha..nk wat cmne time kecik2 suke letak kaki kt cermin tuh smbil telentang tgk tv...ayah aku dah lah kejap nk pegi kejap xnk..ayyokk.mak aku tensen jee..peh tu naseb baek jadi pulak..panas tul nilai 3 tuh..hihi..klu time buln pose mmg aku xlrt lah kn ikot..abes kiotrg servey sume kdai jual perabot jati sbb nk harge murahnye pasal..akhirnye dpt gak ayah aku smbr satu..hargenye biar lah rahsia..yg murah2 je ayah den smbar..xde duit die nk amek yg mahal2 sgt..erm..sile lah melihat pic2 yg telah aku snap ye puan2..hiks


ini ader la adik aku yg poyo lgi sengal..




eee..geram aku tgkk..lawa2..naseb baek lah aku ni student lgi.ahaha

mak aku muke kepenatan..haha

ini lah adik yg last yg kiotrg satu family pnggil gedixx..haha

yeaye..akhirnye jmpe gakk..ayah aku tgh tawar menawar..nk byr..alamak xnmpk lah muko abg tuh..maap lah yer

yehh..ni lah rak yg berjaya menambt hati mak akuu..ahahhaa..ayah aku ikut jer pilihn mak aku



dan muke aku yg kiut nieee haross lah ade kann..ahahahaa

Nota Disini:murah wooo perabot jati kt nilai 3..sape2 yg nk beli perabot jati murah2 gi lah sane yek

1 comment:

Unknown said...

Jaga2 bila shope perabut jati kt Nilai3!;jika x mahir dgn tahap kualiti dn gred.sya nasihat bawa sorg yg mahir dgn perabut jati krn si penjual tu tahu menila anda dgn cara gaya anda tengok perabut dn memilih .. mrk bole kena kan anda atau tidak ..kt sana kbnyakn kayu nya yg langsung tiada kualiti dn gred sbb itu harga murah terlampau ..perhatikan betul anda pasti nampak yg patah dn pecah di gum semula