Friday, August 8, 2008

wuwu..i miss uuuuuu!!

winduuu............

erm..aku rinduu kattt boypren terchinta aku..wuwuwuw..dah seminggu tak jmpe..sob sob sob sobirinnnn ='(.. dgr plak lagu2 jiwangzzz mlm ni terus terigt kat cyg..huhuh..windu tau..yelah aku dah semggu demam..lame wooo..demam bebetol + ngn demam windu..hikss..owh lupe plak nk introduce kan boypren terchinta aku tuh..name die ahmad nasri..name manje ayie(jgn mrah cyg sy bgi tau..ehehe)..die lagi tua dri aku..ofkos lah kan..aku maleh dah nk kapel2 ngn laki sebaye nie..tpi
aku xmaen anak2 ikan hokeyyy..boypren aku tuh tua 2 thn dri aku..means he's 24 lah kan..yelah
aku umur 22..hiks..tua nye aku..tpi tua lagi boypren aku..ehehe..die dah keje skang tuh aku asyik paw die jee..(tpi xdpt punnnn slalu)hahahaa..kene majuk2 dulu moncong2 sedepa bru dpt paw..hihihih..besh2..die keje kat ner yer..owh TIMEDOTCOM..company peveret die tuh..die suke keje sane sbb leh balik awal (tido (+_+)) kt umah..harus lah kn time lunch..ahahaha..kesian terbongkar rahsia die..PEACE SYG!!jgn mara sy eh..nk tgk tak pic boypren aku hensem lagi macho tuh..





No comments: