Monday, September 15, 2008

::chop and stick::

yeaaaaa hari ni ade tenet..smlm satu hari server down..eeeee..tensen aku tenet uniten nie..dah la makin lembab hari2..huhu..bru lah dpt update..aku ni klu xde tenet satu hari cm jadi hape ntah..xtentu arah je ponggong..ahaha..panas~panas~smlm gi berbuke ngn ida n ita kt chop and stick serdang..yg nie yg baru nye branch ,sbb yg lagi satu chop n stick lame tuh dah penuh..dah la 3-3 ketul xpose..tapi lapanye cm org berpose..ahhaa..ida nie dulu rumate aku time foundation n 1st year degree..n bf die kwn sek aku..hihi..ita ni kwn ida tapi aku kenal..giler otai beb ita nie..chill jer..wlpun muslimah gitu..ehehe..erm..gler babeng kenyang aku mkn..ahaha..best2..tapi x abes okeh..huhu..membazir2!!sbb ntah rase kenyang sgttt..sbb besarr weh ayam die..huhu..



::chicken chop::


::chicken golden blue::dlm ade cheese

::ida and ita::

No comments: