Sunday, September 7, 2008

di bahu ini kau menangis

sahabat..ade sahabat yg dtg bile time mereka sedih..bile di landa masalah..kite lah tmpat die mengadu..tempat minta pertolongan..tempat meluah kan kesedihan..kdg2 ade sahabat yg bile die dah pulih semula,dah ade ramai kwn,..kite di tinggal kan..kite di sisihkan..kite di buang mcm sampah..di buang seperti brg yg tidak bernilai..dihina dan dicaci..tahu kah kau sahabat betapa pedihnye hati nie di fitnah..di keji..mungkin kau gembire di sana..lupe kah kau,bile kau sedih,kau menangis..bahu ini lah yg kau pinjam..manusia ini lah yang tempat kau mengadu..tapi aku bersyukur kerana tuhan itu lebih mengetahui..aku bersyukur kerana die telah memberi petunjuk kepada aku,siapa kau sebenarnye..aku bersyukur..mungkin hanya aku yg selama ini mengangap kau kwn baik aku..tpi..sbnrnye pada kau tidak..betapi sakitnye hati ini..tpi thanx 4 everything..kerana pernah menjadi kwn aku..kau boleh kutuk aku sepuas hati kau,tapi sabar ku ini,masih ada batasnya...igt lah,.buat lah dgn ikhlas,jgn berbangga2 dgn ape yg kau telah buat..kerana org lain yg melihat kau sahabat..mungkin hari ini hari kau,esok lusa tiada sape yg tahu..



Nota Disini: bak kate kupah "DIA ADE PUN XBERTAMBAH,DIA TAKDE PUN XBERKURANG!"

No comments: