Friday, January 2, 2009

3 januari 2009

haluuuu..bestnyee cutii lameee..hiks..aku start cuti new year dri hari khamis smpai lah ahad..so hari2 cuti nie penuh dgn berdating n servey2 brg kawen..wlpun lame lagik..lagi 5 bln tapi dah kene servey2 dah..huhu..butik pengantin pun tuk bln 6 nnti dah penuh dah rmai org booking.uhu..gilerr cepat kan org booking..diorg kate dri thun lepas org dah booking.giler cepat!!so smlm dah pegi servey kat nilai..then aku puas hati tgk baju2 die n album2 diorg..mmg kelassss!!ahaha..kire jadik lah aku amek kt sane.n u=booking skali untuk majlis kahwen pakcik aku.klu korang nak tau pakcik aku nnti kawen seminggu awal dri aku.hihi..pas seminggu anak buah plak kawen.jemm giler.ahaha..ciss theme siap nk same kaler same eh ngn aku.saje jee..takpe2 kasi chance lah,yg pentingg aku xnak bersanding skali ngn diee..lalalaaa..so hari nie nak gi miracle hair,nak wat treatment rmbut aku n cyg!byeeeee





NotaDisini:5 bulan tuh cm kojap joo!!huhu.takutttt

1 comment:

lyana said...

oit..oit..kureng hasam zura~ siap wat rambut seyh..jeles siots..

hahahaha..neway..tak sabar nk menantikan hari kebahagiaan kamu..

aku doakan semoga cpt2lah waktu yg berdetik tuk hari tu nnt..

hehehe..gud luck zura! muah to you :*