Tuesday, January 6, 2009

bosan.malas.penat

semekomm..hehe..skang nie mmg aku kemalasan nk berblog2 nie..huhu..bkn ape penat lah asyik duk mengadap pc jekkkk..busan~busan~..2-3 hari ni bizi sket..huhu.nak gi keje pun mls.bleh plak kan.ahaha.time blaja dulu sebuk bile nk keje,skang bile dah keje mls pulak.adeh..
hari nie untuk tahun bru 2009 nie dah 2 hari aku dtg opis lewat.huhu..
teroknye aku -_-' ..patotnye ni tahun bru azam baru,kene lah improve kan lagi diri nie makin teruk pulak.huhu..ish xleh jadik nie esok kene bgun awal2 n siap cepat2 sket.hehehe..kang jatuh lah prestasi I sbgai pekerje cemerlang.waakaka..(nak muntah ke?..ade aku kesah)..azam bru bnayk,tapi xper lah biar lah aku je yg tau.harap2 tahun nie rezeki aku makin bertambah lah n ape yg dirancang harap2 dimakbul kan.hihi..erm..rinduuu kat kwn2 uniten ku.huhu..muahx!

No comments: