Saturday, January 24, 2009

nak holiday!

haluuuuu..rindu aku x?hehehe..lamee nye aku xupdate..bizi??yeah.mmg aku bizi sgt2 skang nie.huhu..mcm2 bende yg aku join skang nie.ehehe..pas balik keje jee gi massage n sauna.sgt syokkkkk okeh.bru skang dpt merase.ahaha.sile jelesss..bnyak bende aku nk update tapi dah lupe.canneee..
hah..aku rinduuu ngn kwn2 aku.blehh..lame xhang out.skang nie kalu kuar pun gi poya2 ngn kwn opis n tunang aku.wow tunang..rase cm kelakar plak panggil tunang.to eza,yana,mel,syima n sume2 kawn2 sihat kahh??hehe.kupah xyah ckp ahh aku tau die sehatnye.ahaha.umah die sewa pun dekat jek ngn umah makcik aku.kdg2 lepak gi mkn2 ngn die smbil dengar mulut kepohhhcii die.sha jgn marah.ehehehe..
aku kat kl lagi nie.esok pas subuh terussss balik semban sbb pagi2 esok nak gi PD.yeaye!!nak BBQ ngn family2 aku.n actually nk buat suprise besday party ala2 beach lah kunun tuk adik pmpuan aku sengal tuh.hihi..besday die yg ke 21.mesti die ala2 terharu kan esok.lame dah xwat family gathering.n aku cm excited sket.alala.asyik keje jee lame dah xgi holiday.huhu.takpe2 andok kawen nnti leh jln2 kat terengganu.yippiiii..last aku gi ala2 mandi manda kat sunway ngn cyg.bln brape xhengat pulak..hurm.bilee lah bleh bercuti kan???












NotaDisini:maybe my honeymoon nnti kot..huhu

No comments: