Saturday, June 18, 2011

FASHION BAJU RAYA FOR MUMMY!

tgh berpikir2 fesyen baru raya tahun nie.haha.gile posee pun blum lagi dah pikir baju raya.nasibbbbb baikkk lah aku xtempah lagiii baju raya.hurmm.kempunan laa nk merasa baju raya kain dri bandung tuuuuuu.haha.simpan lah ye cik kiah buat pekasam,tahun depannn je lahh ko tempah..aku kire2 mase raya ni aku dah pregnant dlm 4 bulan.mesti time tu perut dah membesar.skang pun dah sedia besar ;p haha..last month ade try2 baju kaftan.menarik jugak.xpenah ade lagi.tgk cantik2 lah baju kaftann.glemer gitu.ibu2 mengandung punn nk glemer tauu mase raya.igt anak dara je kerrr.menyesallll tauuu xbeli kt bandunggg ari tuhh.xsempattt weh nk tgk.sempat lalu usha2 jeee.huaaaa nk nangess.kt sini mmg mahalll lah.kl kt sane bwh rm100 dah dpt yg mmg kelasss gitu.mewah ngn sulam2.kt bwh ni baju2 kaftan yg mmg aku berkenan.tapi sume dri jakarta.mmg murahh tapi bile cmpur skali ngn kos shipping,haha terussss jadi TAK MURAH ;p .klu nk beli sehelai mmg x berbaloi laaa kn..crik katt sini je lahh.gigit jariiii mak tgkkk.haha.kempunan i!




cantikk.moden design

ni punn sukeeee


sukeeee jugak.haha

design ni palinggg aku sokaaa.!



yg mcm ni aku dah try!cantikk.suke gile yg part tgn tuuu.

1 comment:

kayzie said...

zura..sila beli yang ke4 tuh..sgt cantik...