Monday, November 24, 2008

tag kerr

cik rin telah meng tag akuuu..tenkiu lah yek cik rin eh silap puan rin..hehe..





nie soklan2 nye.hiks

#01; - Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng tag dia...so aku kene lah tag puan rin nie..adeh..jummmm



1.die niee name azrin salfina..haha..leh x aku tulis cmni??

2.she's married!mau!mau!

3.die nie sebaye aku means 22..tapi skang bakal jadi hot mama

4.sekampung ngn aku..hihi..duk sikamat 2.tapi lain2 taman

5.otak cm gilo2 jee aku tgkk..wahaha..jgn marah ye rin

6.aku rase die nie cepat naik darah lahhh..ahhaa..

7.die ngn laki die cm same2 otaiii jekkk..cm syiokkk aku tgk.heeee

8.sukee maknn..sbb aku tgk entry ko bnyak gak pasal menu mknan.hiks

9.die dulu sek tuanku durah.terer x aku??ahaha

10.dan ko rin agak sengal lahh..ahahahaa..marah aku kee??maen2 yooo



#02; - Orang yang kena tag pun kena tulis juga 10 perkara ttg diri sendiri..makaaa haros lah aku cite pasal diri sendrii..

1.aku nie agak kasar sket..i x ala2 wanita melayu gitu..boypren aku slalu suh aku kaver2 klu time gelak..sory cyg,i mmg cmni.xbiase nk kaver2 nie.

2.sukeee shopping,tapi xde duit cannee..tapi skang dah ade duit sendrii.leh shopping tiap2 bln nntiii2..aha

3.aku suke tgk cite2 comedy jee..cite seram,hantu dan sewaktu ngn nye harap maap lah ek..aku xsukeeeee tgk!!

4.aku bencii ngn org yg hipokrit..menipu..ckp2 depan2 lah weh.kutuk blakang2 ape brg.dlm blog berani lah..bile nmpk aku je terosss tnduk.pe cerrr..!!

5.sukeee karokkk ngn kwn2 n boypren aku.hiks..

6.time dah keje niee kul11 aku dah tdo.klu time blaja kul11 mlm cm kul8 mlm jerr aku rase.

7.aku klu bleh hari2 nk jmpe mak ayah aku.ahaah.duk bwh ketiak mak

8.xsukee kucinggg!!geliiii dan bleh buat aku asma..wuwuwu =_='

9.sukeee menyakat kupah!aku rindu kt ko lah kupah..eheh

10.seminggu bleh kate aku jmpe boypren aku 4-5 kali..wahhh!hebatttt!ahaha.muax



#03; - At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names...

uiks..ramai sgt.org dlm blog aku brape ketul jeerkk..yelah blog aku nie xfofulerrrrr mcm blog lalats ramai org komen ye dakkk......sape2 yg nk buat ikut korang lah ekkk..ahahaa





1 comment:

Beautiful Disaster said...

dush..dush..anggap aje tu penangan dari aku..hahahaha..